Avatar billede janemil Nybegynder
15. januar 2015 - 11:21 Der er 1 løsning

Skifte Sprog med Click på flag

Har automatisk sprogvalg ud fra Browser default sprog på en mindre hjemmeside.

Nu ønsker jeg at tilføje nogle flag man kan klikke på og sætte sproget.

Kan ikke helt få det til at køre.

Har 4 sprog. Hvordan laver jeg noget onclick eller button som kan skifte mit sprog.

Pt har jeg dette i web.config
<globalization enableClientBasedCulture="true" uiCulture="auto" culture="auto" />

Dette vil jeg som nævnt gerne udbygge med 4 flag man kan klikke på.

Link til artikel på nettet er helt fint. Gerne hvor de viser et konkret eksempel. Har læst 10 artikler om emnet, men det gider ikke som jeg vil.
Avatar billede janemil Nybegynder
15. januar 2015 - 22:01 #1
.