Avatar billede andreas_og_far Praktikant
15. januar 2015 - 21:50 Der er 1 løsning

Simpelt Wordpress WOO COMMERCE begynder spørgsmål

Kære alle
Er ved at lave shop med Woo Commerce og har 2 mindre spørgsmål, hvor jeg ikke lige kan finde ud af det.....
Jeg har også valgt at bruge template: Mystyle - simpelt, pænt og gratis
Site jeg arbejder på http://www.homealot.dk
Simple spørgsmål:

1. På forsiden sidder noget "Word Press blog artikler" ude i siden !! Hvordan slår jeg dem fra, så de ikke vises - men kun selve shopmodulet ??

2. Når jeg opretter produkter i Woo, kan jeg ikke finde ud af at sætte billeder ind til hvert produkt !!! Skal jeg ikke bare uploade dem "Tilføj produktgalleribilleder" - det skal vel ikke uploades under "Thumbnails" vel ???

Jeg vurderer det er nemme spørgsmål, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det !!!

Nogen der lige gider hjælpe ??

På forhånd tak

Hav en vidunderlig aften ;-)

/Peter
Avatar billede andreas_og_far Praktikant
31. marts 2015 - 11:53 #1
Lukket