Avatar billede Jensemadsen Nybegynder
16. januar 2015 - 14:22 Der er 1 kommentar

Rick Astley ikon på musikfiler

Kan du fortælle mig, hvad der er sket med mine musikfiler?

Rick Astley ikonet er overalt.
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2015 - 14:55 #1
der er nogen der har rickrolled dig. det ser ud til at være en af dine venner. (manuelt), der står noget her:
https://itunes.apple.com/us/app/rickroll-rick-roll-your-friends!/id310532716?mt=8

du skal bare højreklikke en mp3/aac og vælge "ændr ikon" og så vælge den player du bruger. så forsvinder rickass igen.