Avatar billede zoom Praktikant
16. januar 2015 - 16:04 Der er 1 løsning

Fil deling m.v.

Hej Alle

Står med en lille opgave hvor ca 10 personer i den samme bygning skal dele Film, musik, spil og internet samt evt. TV og fordelingen i bygningen skal gøres trådløst.

Jeg har set på 2 muligheder enten at få en cloud baseret løsning hvor det hele ligger i skyen eller at anskaffe en NAS server til filerne.

Der er vel fordele og ulemper ved begge løsninger så hvis nogen
har erfaring med en god løsning vil jeg meget gerne høre mere.

Det skal sættes op så administr
atoren er den der lægger Filer op og som også kan justere på brugernes adgange altså f.eks. så bruger nr. 2 kun skal have adgang til Musik og Spil mens bruger 4 skal have adgang til alle fil kategorier osv.

Derudover skal admin kunne sætter ikoner ind på de forskellige filer så man kan se et billede af Musikeren eller Film plakaten osv.så der bør følge et eller andet software med også til dette.
Måske noget ala det hotellerne bruger ?

Nogen der har nogle input til dette - og ved måske ved lidt om priser m.v.

På forhånd tak
Zoom
Avatar billede zoom Praktikant
30. juni 2015 - 15:38 #1
Det var godt nok ikke meget viden der lå i forummet der ?

:-(