Avatar billede Christina_nielsen Nybegynder
17. januar 2015 - 17:47 Der er 4 kommentarer

Affiliate marketing - hvordan får jeg en mail-liste

Hej
Jeg er nybegynder i affiliate marketing (e-mail marketing)
Jeg har alt på plads, bortset fra de mails jeg skal sende til.
Jeg ved ikke hvor jeg skal få dem fra.

Nogen som kan hjælpe mig?

Mvh
Christina
Avatar billede claes57 Ekspert
17. januar 2015 - 19:21 #1
som sådanne er det ulovligt at sende uopforderede mails til andre. Så hvordan virker dit koncept?
For at det skal være lovligt, så skal en modtager først aktivt tilmelde sig mails, og alle mails fra dig skal indeholde et direkte link til at afmelde 'tjenesten'.
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2015 - 21:19 #2
Ok, jeg har også hørt noget med at man skal udgive en gratis e-bog eller andet.
Eller man kan have en hjemmeside til skaffe dem med.
Avatar billede AndersKT87 Novice
18. januar 2015 - 12:55 #3
Ja, du må ikke bare købe en liste et sted og begynde at sende ud. Du skal have folks samntykke til at du må sende mails og sms´er til dem.

Hvis du ikke har dette kan det blive en MEGET dyr affære for dig! Du kan sagtens lave en e-bog, hvor folk kan melde sig til et nyhedbrev hvor de samtig acceptere betingelserne, men det vil nok tage lidt tid for dig at få opbygget pæn slat abonnementer til dine emails.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. januar 2015 - 14:56 #4
du kunne fx starte en blog, og i den forbindelse have et nyhedsbrev. Så vil dine blog-læsere måske tilmelde sig nyhedsbrevet, og så har du fat i dem.