Avatar billede a/s Nybegynder
18. januar 2015 - 11:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Helligdage i Outlook 2013

Jeg har helligdagene med kalenderen for året 2014, men de er ikke med i 2015-kalenderen.

Hvordan får jeg dem i 2015-kalenderen - og gerne i årene fremover?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
18. januar 2015 - 11:47 #1
I Outlook, vælg Filer > Indstillinger.
Klip på kategorien Kalender.
Klik på knappen Tilføj helligdage.
Vælg Danmark og klik OK.

(De danske betegnelser ovenfor er muligvis ikke 100 % præcise - jeg har ikke mulighed for at se dansk version af Outlook nu).

Se denne engelske artikel for flere detaljer:
https://support.office.com/en-us/article/Add-holidays-to-the-calendar-f16d872f-8dad-4750-bb7c-166e72c26977
Avatar billede a/s Nybegynder
18. januar 2015 - 12:02 #2
Der er allerede flyeben i feltet for Danmark - og når jeg trykker på OK kommer denne meddelelse:

"Helligdage fra Danmark er allerede installeret. Vil du installere dem igen?"

Helligdagene findes jo 2014-kalenderen, men er ikke med i kalenderen for 2015 og fremover!
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
18. januar 2015 - 12:15 #3
Klikkede du ja, da du blev spurgt, om du vil installere dem igen?
Det skal du gøre for at få opdateret data, der bruges til visning af helligdagene - se sidst i den artikel, jeg linkede til.
Avatar billede a/s Nybegynder
18. januar 2015 - 13:28 #4
Tak.
Hvis du sender svar, får du point ;-)
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
18. januar 2015 - 13:44 #5
Velbekomme.