Avatar billede KOH Novice
19. januar 2015 - 13:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Activator.CreateInstance

Hej

jeg leger lidt med dette, hvor jeg opretter en instans af et object, dette object har en del type med get;set og en public struct kaldet "created" som indeholder "created_date" og "created_by" men hvordan får jeg fat i denne "created" struct så jeg tilgå data

var _d = (object)Activator.CreateInstance(Job_task.objectType.assembly.type);
PropertyInfo[] properties = Job_task.objectType.assembly.type.GetProperties();

foreach (var property in properties)
{

}
Avatar billede arne_v Ekspert
19. januar 2015 - 14:05 #1
Du har en class med en property som er en struct som har nogle fields - og du oensker at tilgaa vaerdien?

To gange reflection.
Avatar billede arne_v Ekspert
19. januar 2015 - 14:05 #2
Eller hvis struct faktisk er kendt, saa en gange reflection og bare hent.
Avatar billede KOH Novice
19. januar 2015 - 14:44 #3
Hej Arne

Så må blive to gange reflection da struct kan være forskellige, men selvfølgelig er det måden - tak smid et svar
Avatar billede arne_v Ekspert
19. januar 2015 - 14:51 #4
Og reflection er jo altsaa PropertyInfo/FieldInfo GetValue.

Og svar.