Avatar billede stmucha Nybegynder
19. januar 2015 - 20:38 Der er 1 kommentar

kan ikke komme igennem med ftp i TDC´s nye homeboks

Hej,

jeg har fået nyeste (hvide) homeboks fra TDC. Jeg kører med denne + en apple timecapsule i bromode. netværket virker upåklageligt :o)
Jeg har 4 d-link overvågningskameraer som jeg gerne vil gemme billederne fra på min ftp server som jeg har hos webhosting.dk.
jeg har prøvet at fange ftp serverenfra www.webhosting.dk her hjemmefra med filezilla ftp client men det virker ikke - ftp´en svarer ikke. Men det virker upåklageligt fra mit arbejde.

Hvad gør jeg??
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2015 - 21:36 #1
hvis den kører passive mode, skal porte 50000-50003 åbnes