Avatar billede sila0797 Nybegynder
20. januar 2015 - 23:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Giv feedback på min nye hjemmeside

Hej jeg har oprettede en ny hjemmeside, som er gratis. Vil i give jeres mening og skrive hvad jeg kunne gøre anderledes og om i vil besøge den igen.

Itsiden.wordpress.com
Avatar billede irve Praktikant
20. januar 2015 - 23:30 #1
Helt ærligt.

Laver lige en Blachman.
Du har ikke gjort noget for at man gider komme igen.

Der står ikke engang hvad det handler om.
Drop det hvis du ikhe har mere på hjertet.

/Morten 😠
Avatar billede irve Praktikant
20. januar 2015 - 23:31 #2
Jeg lærer at stave når min puls falder :)
Avatar billede sila0797 Nybegynder
20. januar 2015 - 23:49 #3
Så fortæl hvad der skal laves om
Avatar billede magic-mouse Novice
21. januar 2015 - 18:09 #4
1. Menneskets hjerne har det med at sammenligne ting. Dvs. har du en side som minder om professionelle sider får man en ide om at det er en side man kan stole på. - Det samme er omvendt. Hvis du kigger på en side med 200 halve iphones så ser det ud som en side som den nigerianske prins har skabt for at få penge fra dig.
Der er ikke noget tillid til siden hvis den ser ud som den gør.

Teksten The Twenty Twelve Theme, giver tydeligt udtryk for at du bruger wordpress tema til deres 20.12 version. Det virker useriøst.

2. Der mangler indehold, content is king. Hvis du kigger på sider som ex. 4chan. Så er deres grafiske side ikke så høj, men indeholdet er (for nogle) i høg kvalitet.

3. Navnet: It Siden. Første 3 gange jeg læste det læste jeg istiden. og så et . wordpress navn, et .dk navn koster 65 kr. hvis der var en tanke i at drive siden så skulle der måske investeres lidt. Dette er dog ikke et krav bare et tips. Desuden at skrive ITsiden og den handler om apples produkter er ikke en god ide, da det virker som om at det kun skaber en religions krig.

4. Før du starter siden, sæt dig ned skriv en artikel a 400 ord.
Nu gør du det hver dag i 2 måneder, hvis du stadig har interessen fint begynd at skrive på din blog/side - hvis du ikke har inspiration at tage af, så har du en buffer på 60 artikler. Men alt i alt virker alt andet halvfærdig, så mit gæt er at du bliver træt af siden inden for 1½ måned og det er endnu en af de knuste drømme som viler i cyberspace.
Avatar billede sila0797 Nybegynder
22. januar 2015 - 22:10 #5
Lukker