Avatar billede MRkebabber Nybegynder
21. januar 2015 - 08:11 Der er 2 kommentarer

Ny bærbar til skole og sjov.

hejsa, jeg står i den situation at jeg skal til at skaffe mig en ny bærbar. og har haft macbook pro 15 ich 2010 medio tror jeg  som jeg fik gratis.  men når jeg kigger på priserne virker de relativt dyre. en 13 inch macbook pro 2.6GHz dual-core Intel Core i5
Turbo Boost up to 3.1GHz
det lyder bare ikke som om den er vildt hurtig, når jeg tænker på hvad man kan få for en Windows pc? jeg har tænkt mig at bruge den til hhx og eksperimentere lidt med videoredigering og Photoshop osv? er den hurtig nok til at man ikke sidder og venter. da jeg gerne vil have tingegne er 110% ordentlige. vil hellere vente lidt og så sparer op til 15 ich retina istedet hvis 13 inch ikke er hurtig nok?
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2015 - 14:01 #1
jamen den er da hurtig nok til video/photo :)
Avatar billede MRkebabber Nybegynder
22. januar 2015 - 16:31 #2
jamen  2.6GHz dual-core Intel Core i5 lyder bare ikke af så meget :/ :)