Avatar billede bas Forsker
21. januar 2015 - 10:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Word 2003 billedinfo

Hej

kan man i Word 2003 se hvad filnavnene er på de billeder, som man har indsat i et dokument?
Hvor og hvordan i så fald?

Tak,
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
21. januar 2015 - 11:30 #1
Du kan kun finde filnavn (og sti), hvis billederne er indsat med kæde (link) til billedfilerne. Så er hvert billede styret af et felt af typen INCUDEPICTURE. Den letteste måde at se stierne på er da at taste Alt+F9 for at få vist feltkoder. Så vil du for hver af de linkede billeder se feltkode som dette:

{ INCLUDEPICTURE "[her er stien til billeder]" \* MERGEFORMAT }

Tast Alt+F9 igen for igen at skifte til at vise feltresultater i stedet for feltkoder.

NB Det ser ud til, at du har en del åbne spørgsmål hængende.
Avatar billede bas Forsker
21. januar 2015 - 12:17 #2
Tak for dit indlæg.
De er indsat ved indsat fra fil, så det virker ikke hos mig.
Jeg prøver nok bare at rekonstruere i stedet.
Det er ikke ret mange billede det drejer sig om.
Tak, jeg prøver at få kigget på mine åbne spørgsmål.