Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
22. januar 2015 - 11:08 Der er 2 kommentarer

Netværkskonsulentbistand købes

Jeg har et hjemmenetværk bestående af en router fra Telenor med en global IP, og en egen TP-link router.

Derudover har jeg en Qnap NAS-server på netværket og et anlæg der kører Airplay.

Tingene virker, men bestemt ikke optimalt. Der er rigtig mange udfald, og jeg tror egentligt bare jeg må erkende, at jeg ikke er den store ørn til netværk. Derfor:

Er der en herinde, der vil sælge mig nogle konsulenttimer i min bolig i Birkerød. Det skal gerne være uden for almindelig arbejdstid.
22. januar 2015 - 12:07 #1
HEJ,

Kan du give os lidt flere tekniske data om dit udstyr og konfigurering.

(eks. Type numre og hvordan du har sat det sammen og sat det op. Det kan hjælpe os og kan blive billigere for dig. Vi kan søge på data på udstyret og dermed hjælpe dig den vej ..  )

Kristian

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig fysisk, da min adresse er FOR langt fra Birkerød, men jeg kan ihvertfald hjælpe med (gode ?) råd

Kristian
Avatar billede Broxigar Praktikant
25. januar 2015 - 01:29 #2
Hej,

Jeg kan sagtens komme forbi og kigge på dine problemer, enten i weekenden eller efter almindelig arbejdstid.

Du kan kontakte mig på kontakt@alsa-data.dk eller på tlf 21602557