Avatar billede tiger_dk Mester
22. januar 2015 - 19:28 Der er 1 løsning

Kan ikke rigtig hente e-mail i Windows Live Mail !

Hej

Jeg har et lidt træls problem, da jeg ville tilføje min e-mail konto i Windows Live Mail efter en re-installation af windows, som jeg altid har brugt uden problemer, kunne jeg lige pludselig ikke få lov at hente alle mapper osv. fra serveren. Det sjove er, at når jeg logger på uden på www.homail.com, så er den ingen problemer med at logge ind osv. Men når jeg skriver adgangskoden i Windows Live Mail, så siger den at den er forkert og vil ikke godkende den, og den henseende kan ikke få lov at hente alle min e-mail til programmet !

Nu har jeg tilfældigvis flere e-mail adresser, så der prøvede jeg, at tilføje en mere e-mail i Windows Live Mail, og der var der ingen problemer !

Det er den samme serve adresse:

https://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/sync.aspx

de henter fra, den anden e-mail er også en fra Microsoft, og de henter begge to fra den samme server kan jeg se, når jeg går i egenskaber !

Lige nu står der under mine ene Microsoft e-mail konto i Windows Live Mail:
Windows Live Mail synkroniserer denne konto. Kom tilbage om nogle få minutter for at læse dine meddelelser og det bliver der ved med at stå !

Når jeg prøver at hente e-mails, ved at trykke på Send og modtag knappen, jeg så komme den her https://billedeupload.dk/images/SMp7K.png frem og det er sådan bare få at man skal skrive et andet password eller hvad ?

Hvad i hulen er der galt her, det har aldrig haft problemer med før !

Jeg kan selvfølgelig bare gå uden på hjemmesiden og tjekke min e-mail den vej, men det ville nu godt nok være nemmere, hvis det hele var på selve hjemmecomputeren !

Jeg håber nogen kan hjælpe her !

Mvh
tiger_dk
Avatar billede tiger_dk Mester
24. maj 2015 - 09:21 #1
Jeg lukker her !