Avatar billede starfighter55 Novice
22. januar 2015 - 19:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejl i excel "Macros"

Hej.
Jeg får denne her fejl når jeg kører en fil i Excel.
Cannot run the macro "macroname". The macro may not be available in this workbook or all macros may be disabled.

Det er et troværdigt sted jeg har hentet filen fra. Jeg har endda skrevet til dem men de kan ikke hjælpe. Så nu vil jeg prøve jer smadder dygtige eksperter herinde..
Og jeg  har slået enable macro til i trust center...
Mvh
Starfighter55
Avatar billede supertekst Ekspert
22. januar 2015 - 23:02 #1
Det vil være en hjælp, hvis VBA-koden kunne ses.
Du er velkommen til at sende filen. @-adresse under min profil.
Avatar billede starfighter55 Novice
23. januar 2015 - 17:44 #2
Supertekst.
Jeg har sendt dig en mail med den fejlmeddelelse jeg får ..
Avatar billede starfighter55 Novice
27. januar 2015 - 21:58 #3
Hej.
Problemet er stadig ikke løst. Er der andre der måske kunne hjælpe med et godt forslag... Jeg er helt på bar bund. Har søgt lidt på Google. Har inst office pakken på ny.. Intet hjælper..
Avatar billede starfighter55 Novice
07. april 2015 - 07:01 #4
Hej.
Har fundet ud af via en anden hjemmeside at det program som jeg bruger i Excel ikke er understøttet mere fra udgivers side af fra midt 2014. Det er derfor jeg får fejl i makros. Jeg har endda skrevet med udgiver af dette program flere gange men han har åbenbart ikke tænkt over at han måske bare skulle ha fortalt mig det i stedet for at jeg skulle høre det andet steds. Men fedt nu ved jeg det.
Mvh
Lasse.
Avatar billede supertekst Ekspert
07. april 2015 - 08:34 #5
Ok