Avatar billede Chewie Novice
24. januar 2015 - 10:23 Der er 2 kommentarer

Hvordan docker i skærme, tast og mus

Hej

Jeg overvejer at skifte den tunge Thinkpad computer ud med noget mere moderne, som har masser af power men også er nem at have med på farten

Jeg kan se i de fleste "slim" computere er der ikke en "dock" port i bunden, som går den nemt at få rigtig tastatur, mus og 2x 24" skærme som jeg nu arbejder bedst på ...

Hvad gør den smarte her? findes er nogle løsninger som ligesom kombinere "slim" og "dock" :)
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
04. februar 2015 - 13:36 #1
Du kan bruge en USB dock, hvilket fungerer okay.
Nu ved jeg ikke lige, hvilken laptop du har kig på så om der findes en USB-dock til den ved jeg ikke.
Om de understøtter to skærme ved jeg ikke, men så kan du bruge en deltaco USB-skærm adapter.
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
08. juni 2015 - 13:21 #2
Afmelder overvågning p.g.a. forespørgelsens alder.
Skriv direkte hvis der er spørgsmål til det jeg har skrevet.

Mvh
Martin