Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2015 - 15:54 Der er 2 kommentarer

pc siger, at internet er begrænset?

Hej Eksperter

Jeg har et lille problem.
Jeg har for et par dage siden købet en: TP Link TL-WA850RE Wifi range extender. De første par dage virkede den fint, men nu siger den: Begrænset, når jeg forbinder mit internet til den, både med Wifi og med lan-kabel.

Jeg har prøvet alt, hvad jeg kan finde på nettet, så håber der er nogle af jer kloge hoveder, der ligger inde med en løsning på problemet.

Lidt om min pc:

Operating System
    Windows 8.1 Pro 32-bit

Motherboard
    Intel Corporation DP965LT (J1PR)

Netkort:
      Intel(R) 82556DC-Gigabitnetværksforbindelse
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2015 - 22:21 #1
Det er ikke tilladt at have 2 brugerprofiler på Eksprten. Det skinner jo helt klart gennem her. Du har oprettet et spørgsmål i den gamle profil klokken 12:05, og nu gør du det igen her i en ny profil om akkurat det samme emne.
Derfor vil jeg anbefale dig du lukker spørgsmålet her og nedlægge din nye profil med det samme.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2015 - 12:55 #2
Bruger er nedlagt nu og kan ikke svare mere.
Afmelder her.