Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2015 - 22:44 Der er 1 kommentar

Seagate

Jeg har en seagate wireless plus hvordan få jeg den til at gå på min trådløse netværk
Har prøvet ved ikke hvor mange gange men den vil ikke. Og koden til mit netværk er den rigtige.
Men alligevel vil den ikke.
Avatar billede jebo Novice
27. januar 2015 - 21:05 #1
Har du mulighed for at tilslutte andre enheder til dit trådløse netværk? smartphone / bærbar pc / ipad / andet, der ikke tidligere har været koblet på samme netværk ?
Hvis ikke, vil jeg foreslå, at du får det afprøvet. Det vil nemlig afklare, om det er routerindstillinger, du skal kigge nærmere på. Kan andre enheder heller ikke logge på dit netværk, kan det være routeren, der er indstillet til at tildele for få IP-adresser eller problemer med dhcp.
Kan andre enheder logge på dit netværk uden problemer, må det være din Seagate Wireless, du skal have fat i. Hvad er det i øvrigt for noget - seagate Wireless ? Printer eller ?
Har din seagate Wireless en automatisk netværksopsætning, bør du kunne anvende den mulighed.