Avatar billede Juniorplayer57 Nybegynder
25. januar 2015 - 05:59 Der er 1 kommentar

2 spørgsmål, 200 points til den med de rigtige og brugbare svar

Hej Eksperten.

Jeg sidder for tiden og studere en bog kaldt "data communications & computer networks".
Her i er der nogen opgaver kaldt "hands on projects"

For nu at komme til sagen, så er der 2 spørgsmål jeg godt kunne tænkte mig at høre svaret på.

De lyder således:

1.Recall a job you have had (or still have). Was a chain of command in place for getting tasks done?
If so, draw that chain of command on paper or using a software program. How does this chain of
command compare to either the OSI model or the TCP/IP protocol suite

2. Because the TCP/IP protocol suite is not carved in stone, other books might discuss a slightly different
layering. Find two other examples of the TCP/IP protocol suite that differ from this book's layering and cite the sources. How are those two suites alike, and how do they differ? How do they compare to the TCP/IP protocol suite discussed in this chapter? Write a short, concise report summarizing your findings.

Jeg søger ikke nødvendigvis længere forklaringer på disse spørgsmål hvis det kan gøres kort, så længe det bare er til at forstå.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. januar 2015 - 09:47 #1
1) du skal forestille dig, at du fx har en idé til noget smart på jobbet. Hvordan køres idéen igennem mellemleder/chef og tilbagesvar til dig. Og denne kommunikation - ligner den så tcp/ip? Jeg ved jo ikke, hvor og med hvad du arbejder, så du må selv tænke lidt abstrakt.

2) den bog du sidder med har en beskrivelse af tcp/ip - og du har sikkert i undervisningen fået link til andet materiale. Du skal så 'bare' finde forskellen på disse fremstillinger. Igen - jeg kan ikke læse bøger for dig - men det fordres, at du som minimum skimmer 2 andre bøger igennem.