Avatar billede Blueeyez Mester
25. januar 2015 - 12:05 #1
En 600 - 700W (Seasonic eller Corsair).

Du skal kigge på hvor mange 4 pin der skal tilsluttes bundkort og hvor mange der skal tilsluttes grafikkortet samt at det er en 24 pin til bundkortet (hvis dit bundkort da er med 24 pin, men er de fleste efterhånden mig bekendt).

Dine venner har ret, hellere PSU kan levere mere end den bruger, for jo mere den bruger jo mere presser du jo PSUen.. hvilket jo belaster den mere og du skal os tænke på fremtidige opgraderinger.. ekstra grafikkort eller større er det der bruger mest strøm..
Avatar billede KevinVK9 Juniormester
25. januar 2015 - 14:30 #2
Tak for hjælpen, men nu sidder jeg lige og kigger på det, på grafikkortet står der 2X6 pin og jeg skal jo have to af de grafikkort i, er det så bare 4X6 pin? Og kan ikke se finde hvor mange pin's bundkortet skal have?
Men ville den her strømforsyning være okay?

http://www.proshop.dk/Stroemforsyning/Corsair-HX750i-Platinum-750W-PSU-2452480.html

Eller måske den her?

http://www.proshop.dk/Stroemforsyning/Corsair-HX850i-Platinum-850W-PSU-2452481.html
Avatar billede Blueeyez Mester
25. januar 2015 - 14:49 #3
Ville nok vælge 850W for en sikkerhedsskyld.
Den har:  6 x 8 pin PCI Express strøm med 2 aftagelige pin sektioner

Hvilket må betyde 6 pin er 8 pin, men hvor af 2 kan afmonteres, men spørg evt sælger før køb eller andre herinde lige bekræfter dette.
Avatar billede KevinVK9 Juniormester
25. januar 2015 - 15:04 #4
Okay, tusind tak for hjælpen 😃
Avatar billede KevinVK9 Juniormester
25. januar 2015 - 15:04 #5
:-)
Avatar billede Blueeyez Mester
27. januar 2015 - 20:30 #6
Smider et svar, da jeg antager det blev løsningen. Afmelder os overvågning. Husk at acceptere svaret hvis det er korrekt og hvis ikke så læg selv er svar og accepter det, så denne sag lukkes :-)