Avatar billede Dkl Nybegynder
25. januar 2015 - 16:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook - 365.

Hej
Jeg har et problem, jeg har sat mailen op til på 3 mail kontos.
Jeg har også en gammel computer samme mails er sat op på. Problemet er nu jeg modtager ikke alle mails på den nye computer, der er bestemte personer jeg modtager mails fra om eftermiddagen men ikke om aftenen.

Jeg kan se på den gammle computer at jeg de sender mails til mig. Hvad har jeg sat forkert op på den nye computer siden jeg ikke modtager alle de mails der bliver sendt til mig??

Jeg vil sætte STOR pris på hjælp!

PFT.
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2015 - 17:24 #1
den skal stå til at beholde mails på serveren et stykke tid (dage), ellers henter den jo alle ned på en computer, og den anden computer får så ikke nogen, fordi de er slettet fra serveren. (de blir slettet når de er hentet)
Avatar billede leif Seniormester
25. januar 2015 - 17:40 #2
Brug IMAP hvis muligt, så er det hele ens alle steder.

Hvis POP3 skal du vælge hvilken der skal slette mailsne når de er hentet og sætte resten til at lade dem blive på serveren lidt som sidwave nævner.
Avatar billede Dkl Nybegynder
16. februar 2015 - 11:52 #3
Jeg har været inde og WhiteList de brugere jeg ikke modtog mails fra på den gamle maskine. Så dukkede de op. Jeg kan ikke se hvorfor den ikke var kommet - men lukker igen her.