Avatar billede svend_jorgensen Nybegynder
25. januar 2015 - 20:09 Der er 1 løsning

Slå mediestreaming til, virker ikke

Jeg har en W7 maskine som ikke kan dele filer på hjemmegruppe.
Jeg har læst mig til at mediestreaming skal slås til. Det kan den bare ikke. Der sker intet når jeg vil slå mediestreaming til.
Er der en service som skal aktiveres før det kan lade sig gøre?
Det har virket en gang men jeg tror det forsvandt efter en kørsel med Advancet cleaner programmet.
Avatar billede svend_jorgensen Nybegynder
25. maj 2015 - 08:22 #1
Der er ingen løsning