Avatar billede Hansen1965 Nybegynder
26. januar 2015 - 14:45 Der er 3 kommentarer

håndtering af diverse kalender fra smartphone til pc

hejsa, håber i kan hjælpe mig. Jeg har en samsung s5 phone og bruger samsung kalenderen deri. Samtidligt fik jeg den kørt sammen med Googles kalender på telefonen. Går jeg på min Microsoft konto og tjekker min Google kalender så er alt opdateret på min pc men samsung kalender har nogle finesser med stjerner og farvevalg for mærkedage som Googles kalender ikke har og det bliver ikke med overført til Google. Mit spørgsmål er egentlig bare om jeg kan overføre min samung kalender til nettet også ligesom Googles kalender? hvis ja hvordan ?????
Avatar billede dinky Nybegynder
26. januar 2015 - 20:32 #1
Du bruger din Googlekonto og Sync med en  med din mobil enhed, dette kan du gøre i Møllehjulet og du kan dele din Google  kalender med en anden person..
Avatar billede Hansen1965 Nybegynder
26. januar 2015 - 20:43 #2
I møllehjulet? ???øh er hel blank, skal nok ha én til at hjælpe mig forstår ik ret meget af det. Ellers Tusind tak for dit indlæg ☺
Avatar billede dinky Nybegynder
26. januar 2015 - 22:44 #3
Når du logger ind på google er der i øverste højre hjørne et hjul eller hvad man nu kalder det.