Avatar billede ZeBa Ekspert
26. januar 2015 - 17:34 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Søgning

Når jeg søger på nettet i IE, åbner den Bing, men jeg vil søge på Google. Hvordan får jeg den til det?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. januar 2015 - 17:50 #1
Prøv at gå i funktioner og gå i administrer tilføjelses programmer. Find søgemaskiner og sæt Google øverst.
Hvis du slet ikke vil bruge Bing kan den fjernes
Avatar billede 220661 Ekspert
26. januar 2015 - 17:51 #2
Marker Google og tryk "benyt som standard"
26. januar 2015 - 18:01 #3
...og BING har du sansynligvis fået via en WindowsUpdate og/eller en Microsoft installation af eks. SKYPE / LIVE MAIL / ... (Hvor der med SMÅ bogstaver gives mulighed for at IKKE IKKE få www.bing.com for søge/start side ...)
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. januar 2015 - 18:26 #4
#1: Bing optråde i 2 linier, men jeg kunne kun fjerne den ene.
#2: Google oprtæder ikke. Men jeg fandt et sted, hvor man kan tilføje andre "search providers". Men da jeg klikkede på Google, kom meldingen:
The search provider could not be installed
This might happen because
- a required file could not be downloaded
- the website is unavailable
- you are not connected to the internet

Virkelig informativt for amatører som fx mig!
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. januar 2015 - 18:27 #5
#3: Jeg tvivler, for efter at jeg blev advaret - vistnok af dig - har jeg været meget påpasselig med at fjerne de små diskrete flueben i bunden af skærmen, når jeg installerer den slags programmer.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. januar 2015 - 21:21 #6
Har du et søgefelt synligt nu, hvor der er en lille pil så prøv dette:
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/change-choose-internet-explorer-search-provider#1TC=windows-7
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. januar 2015 - 23:02 #7
Tænker du på adressefeltet øverst tv? Andet er der ikke..
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. januar 2015 - 23:08 #8
Og videoen: Jeg begriber ikke, hvordan folk i Microsoft kan finde på at lave sådan en video uden først at tjekke, at der er situationer som min, hvor den ikke kan bruges til noget som helst.
Avatar billede jokkejensen Novice
27. januar 2015 - 01:07 #9
http://www.iegallery.com/en-us/Addons/Details/813

Her er et direkte link, der skulle sætte den op som standard.
Avatar billede jokkejensen Novice
27. januar 2015 - 01:09 #10
Nå, de tillader ikke lige "hotlink", så under addons -> Google search...
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. januar 2015 - 01:17 #11
Så får jeg fejlmeldingen i #4
Avatar billede jokkejensen Novice
27. januar 2015 - 01:38 #12
Hmmm

Prøv at lave din egen her:
http://www.enhanceie.com/ie/searchbuilder.asp

Skriv:
https://www.google.dk/?q=TEST

og tryk Install

Samme issue ?
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. januar 2015 - 02:45 #13
Så bliver jeg spurgt, om jeg vil installere enhanceei, og det har vel ikke meget med Google at gøre?
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. januar 2015 - 02:47 #14
Nej, der står fra www.enhanceei.com
Avatar billede jokkejensen Novice
27. januar 2015 - 04:07 #15
Nej du får ikke suggested sites med..

https://onedrive.live.com/?cid=91f427adfd88de76&id=91F427ADFD88DE76%2111003&action=Share&v=3

Aner ikke lige om du kan se billedet..

vh
/J
Avatar billede ZeBa Ekspert
28. januar 2015 - 22:16 #16
Ja, men jeg forstår ikke, hvad du vil sige med det?
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. marts 2015 - 08:46 #17
x