Avatar billede Isabellar Nybegynder
27. januar 2015 - 09:43 Der er 5 kommentarer

Gendannelse af billeder?

Da jeg har fået ny mobil skulle jeg overfører mine gamle billeder til et SDkort på den gamle telefon, men nu har jeg forlagt SDkortet :-(
Og alle mine billeder er selvfølgelig ikke på den gamle telefon mere.
Det er billeder af mine børn som små, så vil gøre alt, betale alt for at få billederne tilbage.
Er der noget at gøre? Hjælp hjælp.

Hilsen Isabella
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
27. januar 2015 - 09:55 #1
Hvad var din gamle telefon for en ? .. så præcist svar som muligt
Avatar billede Isabellar Nybegynder
27. januar 2015 - 10:07 #2
Det er en Sony Xperia z1
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2015 - 12:46 #3
altså, når billederne er på sd kort, er du jo nødt til at have det sd kort. telefonen gemmer ikke billeder internt. (den har kun en lille ram)
Avatar billede keysersoze Guru
27. januar 2015 - 14:26 #4
Du har ikke sat noget automatisk backup op til dropbox, Google drive eller lignende?
Avatar billede Isabellar Nybegynder
27. januar 2015 - 14:44 #5
Det tror jeg desværre ikke :-(
Øv for fanden!