Avatar billede ngunordic Juniormester
27. januar 2015 - 14:05 Der er 3 kommentarer

Excel find kun dubletter

Hej

jeg har en liste nr 1 over kunde, hvor nogle har debitor nummer og andre har ikke.

Jeg har også en liste nr 2 med alle debitorer, og vil så gerne sammenligne dem.

Så alle de kunder, der findes på liste 1 og liste 2 skal ud i en seperat liste?

De to lister kan også sættes nedenunder hinanden, så det bliver en lang liste, hvor jeg så bare skal kunne finde dubletter - dem kan jeg godt få farvet, men kan derefter så ikke finde ud af at kun hvis dem?

håber i forstår hvad jeg mener og kan hjælpe.

Kolonne A = Debitor nr. Kolonne B = Firmanavn
Avatar billede supertekst Ekspert
27. januar 2015 - 14:13 #1
men kan derefter så ikke finde ud af at kun hvis dem?
??
Avatar billede finb Ekspert
27. januar 2015 - 14:36 #2
med =LOPSLAG() kan du finde dubletterne
finb
Avatar billede lagunadk Novice
27. januar 2015 - 14:51 #3
Hvis du har dem farvet i en liste, kan du bruge filter, og sortere på farven