Avatar billede ZeBa Ekspert
28. januar 2015 - 03:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Java

Java er begyndt at åbne et vindue uafbrudt, hvor jeg kan vælge mellem at opdatere - ogm så sker der intet - blokere og det respekterer den ikke - eller later, og det respekterer den heller ikke.
Hvordan slipper jeg af med det idioti???
Avatar billede ZeBa Ekspert
28. januar 2015 - 03:12 #1
Desuden kan jeg vælge ikke at blive spurgt igen, før der er en ny opdatering, og det hjælper selvfølgelig heller ikke.
Avatar billede arne_v Ekspert
28. januar 2015 - 03:21 #2
Lav en manuel opdatering.
Avatar billede claes57 Ekspert
28. januar 2015 - 08:08 #3
har du firma? ja - fjern java og hent ny version

har du ikke firma? så har du næppe brug for det mere - fjern java, og vent med at installere ny version til du specifikt bliver bedt om det.

fjern java her http://www.java.com/en/download/faq/remove_olderversions.xml

java er her http://www.java.com/en/download/manual.jsp brug offline, og du vil typisk skulle bruge både 32 og 64 bit versionenerne.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
28. januar 2015 - 08:20 #4
Afinstaller Java.
De færreste private har brug for det efter december 2014, hvor NemID blev Java-fri.
http://www.version2.dk/artikel/digitaliseringsstyrelsen-boer-opfordre-folk-til-fjerne-java-igen-74882
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
28. januar 2015 - 08:22 #5
Hovsa! Havde ikke opdateret og set indlæg #3.
Avatar billede ZeBa Ekspert
28. januar 2015 - 22:12 #6
Har afinstalleret skidtet, og nu er der ro :)
Får jeg svar til points fra claes og finn?
Mvh & tak
Avatar billede arne_v Ekspert
29. januar 2015 - 01:30 #7
Jeg er lidt skeptisk overfor paastanden om at med JavaScript version af NemID, saa har private ikke brug for Java. Der er altsaa andre ting end NemID som kraever Java - ikke noedvendigvis applets.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
29. januar 2015 - 09:12 #8
Ikke point.
Avatar billede ZeBa Ekspert
29. januar 2015 - 13:01 #9
ok