Avatar billede bigzer Nybegynder
28. januar 2015 - 14:27 Der er 1 løsning

Password på url

Hej

Jeg har forsøgt at sætte password på en fil jeg skal bruge på en hjemmeside lavet i wordpress. Det er ikke noget problem at sætte password på links og sider på hjemmesiden, men hvis man har det direkte url på filen kan man downloade det uden at skulle indtaste password. Hvordan får jeg sat password på filen eller mappen den ligger i?

Hjælp!
Avatar billede bigzer Nybegynder
28. januar 2015 - 14:39 #1
Nå det var min webhoster der var lidt tid om at implementere password beskyttelse af biblioteker.