Avatar billede sneboldlol Nybegynder
29. januar 2015 - 15:16 Der er 5 kommentarer

hjælp omkring brugt macbook air

Hej

jeg kigger på en macbook air 13" hvor at jeg skulle få mere info. om den snart. jeg har dog ingen idé omkring hvilke (i)OS jeg helst skal have. Den skal bruges til skole samt have nogle programmer som f.eks photoshop imovie osv. hvilke OS skal jeg have til det? og hvad skal jeg måske være opmærksom på?

v.h. Sneboldlol
Avatar billede claes57 Ekspert
29. januar 2015 - 15:23 #1
ios er til phone/pad - du skal på os x
http://da.wikipedia.org/wiki/OS_X
tag den nyeste den kan bruge.
det vigtigste er at få en ordentlig backup-rutine kørt ind. Der skal være automatisk backup af alle opgaver.
Avatar billede sneboldlol Nybegynder
30. januar 2015 - 12:42 #2
Hej igen. den skulle have 2 gb ram og er fra år 2010 der omkring.. er det nok med kun 2gb ram når det er en macbook til skole og imovie osv. og hvis jeg søger på macbook air 13" 2010 kommer der nogen op med intel core2duo er det for dårligt og kan det ikke betale sig at købe den?

v.h. Sneboldlol
Avatar billede claes57 Ekspert
30. januar 2015 - 12:54 #3
det er lidt svært at sammenligne cpu på mac versus windows - så den kan være god nok. Men jeg ville vælge en anden (windows) med i5-cpu.
Avatar billede sneboldlol Nybegynder
31. januar 2015 - 16:04 #4
Hej igen. tror jeg skipper den her men ellers tak for hjælpen... du må godt få de der points så bare skriv et svar :)

v.h sneboldlol
Avatar billede claes57 Ekspert
31. januar 2015 - 16:11 #5
bare luk selv.