Avatar billede Nanna1234 Nybegynder
29. januar 2015 - 18:08 Der er 5 kommentarer

Computer skærm

Hej! Jeg har et problem med min skærm som er sort men den er tændt den lyser på tastaturet og alle detder! Min computer er en stationær og er cirka 1 år gammel! Den virkede fint i starten intil cirka 2 måneder hvor den begynde at blive sort men man skulle bare rykke på skærmen, og så virkede den! Det kunne jeg bare gøre det blev værre og værre og nu gider den ikke mere nogen der ved hvad det kan være og hvad jeg kan gøre! I vil gøre mig en stor tjeneste! Har ikke råd til en repartion desværre
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
29. januar 2015 - 18:46 #1
Det kan være dit kabel mellem monitor og PC.
Evt. rense kontaktfladerne.
Avatar billede Nanna1234 Nybegynder
29. januar 2015 - 19:11 #2
Har lige gjort det men der skette ikke noget desværre ❤
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2015 - 21:32 #3
90%+ chance for at kondensatorerne i skærmens strømforsyning er futtet af.
en ny skærm koster 1000, der er brugte på www.dba.dk
Avatar billede Nanna1234 Nybegynder
30. januar 2015 - 14:25 #4
er der ingen mulighed for at jeg selv kan ordne det?
Avatar billede hearnz Nybegynder
30. januar 2015 - 14:29 #5
Jeg kan muligvis skifte kondensatorene for dig. Hvilken skærm er det?