Avatar billede augustaelvira Nybegynder
29. januar 2015 - 19:25 Der er 6 kommentarer

kan ikke nulstille min pc

Hej.
Jeg har tidliger sat en ny harddisk i min pc og installeret den med Windows 8 pro. Min ven skal overtage min pc og derfor vil jeg nulstille den totalt, så det er ham der bliver admistrator. Men dette vil den ikke, når jeg indsætter disken som fulgte med til instalationen ( Windows 8 pro, opgradering), siger den at dette medie er ugyldigt. samtidig siger den at systempationen er for lille. Kan jeg på en anden måde gøre ham til admistrator på pcén? og hvad kan jeg ellers gøre for at nulstille den. Da harddisken som er i ikke er den der fulgte med pcén, og derfor ingen tidligere version af Windows. Hjæælp :-)
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2015 - 21:28 #1
du kan ikke nulstille, når det er en OPGRADERING du har.

så, du kan slette hele harddisken med et program:
http://www.killdisk.com/?gclid=CLuxi4uFusMCFSSQcgodyxwAag
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2015 - 21:31 #2
sorry, du vil bevare win8..
du skal i kontrolpanel/brugere ku ændre brugernavnet og password

og så skal du afinstallere samtlige programmer, og slette alt data.
du kan bruge ccleaner til at afinstallere hurtigt, og forresten kan den også slette disken, men så ryger win8 jo..
https://www.piriform.com/ccleaner

afinstall programmer, er under TOOLS menu
Avatar billede augustaelvira Nybegynder
29. januar 2015 - 22:07 #3
tusind tak for svar.:-)
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2015 - 02:14 #4
du skal ikke selv svare :)
du skal acceptere det svar jeg gav.. :)

f.eks det her
30. januar 2015 - 10:45 #5
WIN8 - hvad med kommandoen

[GENDANNELSE] ?

(Ikke at forveksle med SYSTEMGENDANNELSE)
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2015 - 13:51 #6
Har du kunne bruge DVD'en med windows 8 pro før på den samme maskine eller har du installeret windows 8 pro på HD, på en anden maskine.

Hvilke styresystem var der på den maskine du har indsat HD i med windows 8 pro.