Avatar billede Amanda1996 Nybegynder
29. januar 2015 - 23:26 Der er 2 kommentarer

Desperat brug for hjælp til slettet iphone!

Håber virkelig i lige kan hjælpe, er ret desperat!

Jeg satte min iphone til at opdatere her til aften, da den var tilsluttet min computer. Men den blev ved med at sige at den ikke kunne opdatere den, at det var sket en fejl og at jeg skulle gendanne min iPhone. Jeg forsøgte at slukke min mobil og få den til at lade være, men jeg kunne ikke foretage mig noget - så jeg måtte gendanne.
Det betød så at alt blev slettet,, og da jeg forsøgte at overføre min sikkerhedskopi kunne den kun finde en fra den 19 juni 2014!!! Dvs alt jeg har foretaget mig siden der, har den ikke gemt.
Jeg var sikker på, jeg havde sikkerhedskopieret MANGE gange efterfølgende, så jeg forstår seriøst ikke hvorfor de ikke var der!
Skal jeg bare acceptere at alt er væk?? Eller kan jeg få en teknikker til at få det frem igen på en eller anden måde! Betaler gerne for det!!!
Avatar billede buttwipe Juniormester
30. januar 2015 - 11:04 #2
Der er ikke noget SD kort på en iPhone, så trådstarter kan se bort fra det sidste link i #1