Avatar billede k-b-n Nybegynder
30. januar 2015 - 15:57 Der er 1 kommentar

Xbox One eller PS4

Mine børn (11 og 3 år) ønsker sig en spillemaskine.

Er meget i tvivl om det skal være en Xbox one eller PS4.
Hvilken forskel er der ifølge jer på dem.

Er der mulighed for at nogen af dem kan streame MVK filer og dvd .img filer fra netværket som min WD TV gør.

Hilsen Ken
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2015 - 17:18 #1
microsoft understøtter ikke mkv

i min optik kommer det an på spillene.
jeg købte en C64 for at spille de spil jeg så mine venner spille.
jeg købte xbox for at spille forza motorsport.

mener at xbox net (at købe spil online) er bedre end ps.
xbox kan styre dig tv, så du kan skifte tv/spil lynhurtigt. du taler bare til den, og siger TV2! og så skifter den over på det. ;)
xbox kommer til at understøtte de nye VR briller ms har lavet, samt at smide billeder op på dine vægge. (en ny type projektor)
og så er der jo kinect, kamera+scanner, så hele familien kan stå i stuen og spille med deres krop, og have det sjovt.

det kan ps ikke, men der er jo mange gode spil.