Avatar billede azkp91 Nybegynder
31. januar 2015 - 01:06 Der er 5 kommentarer

live konto forsvandt,

min live konto torbenmadsen@live.dk forsvandt fra mit skrivebord. Når jeg prøver at oprette/rette kontoen får jeg at vide at jeg har den nyeste mail. Hvor er den henne? hvordan finder jeg den igen? Ligger den evt på c drevet ?
Avatar billede 220661 Ekspert
31. januar 2015 - 07:39 #1
Har du prøvet at systemgendanne tilbage til da du ved det virkede?
Avatar billede claes57 Ekspert
31. januar 2015 - 09:54 #2
det er vel kun genvej, der mangler? hvilken windows-version har du?
Alt andet lige ligger programmet stadig i start-menu et sted. Højreklik på mail der, og vælg Send Til / Genvej (på skrivebord).
Avatar billede tmads Nybegynder
02. februar 2015 - 00:36 #3
hvordan åbner jeg for et tidl. program hvor mailen virkede,den er nu pludselig med kæmpe bogstaverog ubrugelig
Avatar billede tmads Nybegynder
02. februar 2015 - 00:41 #4
claes 57
jeg kan ikke finde mailen, jeg har prøvet startfeltet med live mail men det hjælper ikke.
Nu blev min webspeed.dk med kæmpebogstaver, det hjalp ikke med Crl Alt Del.
Avatar billede tmads Nybegynder
02. februar 2015 - 00:52 #5
til: Claes 57  og  220661
jeg får at vide a Essiental live.dk er in stalleret på maskinen, men hvor er den?