Avatar billede DanielChristensen Nybegynder
31. januar 2015 - 08:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows Phone 8.1 bruger al min data :-(

Hej Alle

Jeg har nu prøvet mig med en Windows Phone 8.1, og det er som sådan ganske fint.

Nu kort tid efter har jeg modtaget besked fra min teleudbyder at al min data er brugt. Jeg gik derfor ind for at tjekke hvordan det kunne være. Det ligner meget at det er min Endomondo der bruger al min data når jeg er ude og tracke. På mine tidligere Android telefoner kunne jeg blot vælge at den kun skulle bruge GPS og ikke data, men det ser ikke ud til at man kan dette på en Windows Phone 8.1???

Så den eneste mulighed jeg lige umiddelbart har, er at slå data fra hver gang jeg skal tracke med Endomondo, hvilket mildest talt er en løsning der ikke holder for mig!

Mit spørgsmål er så om der er en indstilling eller en mulighed jeg har overset?

Vh Daniel
Avatar billede claes57 Ekspert
31. januar 2015 - 09:48 #1
det er så ikke wp, der bruger al data, men Endomondo, der mangler en indstilling. Prøv 'Run the Map' i stedet - den bruger de kort, som du har liggende offline til at vise gps-data.
Avatar billede claes57 Ekspert
31. januar 2015 - 09:51 #2
Here Maps - ... - Hent kort
for at hente kort ned til offline brug.
Avatar billede DanielChristensen Nybegynder
17. marts 2015 - 06:23 #3
Problemet er gået i sig selv. Må have været en fejl fra udbyderen.
Avatar billede DanielChristensen Nybegynder
17. marts 2015 - 06:24 #4
.