Avatar billede iversen84 Novice
31. januar 2015 - 13:57 Der er 1 kommentar

Cisco 7940 IP Phone

Hej

Håber der er nogen kloge hoveder der kan hjælpe 😃

Jeg har købt en brugt Cisco 7940, som jeg prøver at konfigurere til at køre sip telefoni - det driller dog en hel del.
Jeg har opsat en dhcp server og tftp server, som der er krævet for at kunne indlæse filerne på den.
Jeg kan konstatere at telefonen snakker med tftp serveren, men den bliver ved med at skrive: "TFTP file not found"
Jeg er simpelthen i tvivl om hvilke filer der skal ligge på tftp-server delen for at telefonen er tilfreds og starter op med ny firmware.
Nogen der kan hjælpe? Jeg er endda villig til at betale mig fra den hjælp jeg kan få, bare jeg kan få telefonen op og køre.

Telefonen skal køre på en asterisk løsning.
Avatar billede iversen84 Novice
30. oktober 2015 - 19:10 #1
lukker