Avatar billede papepape Nybegynder
31. januar 2015 - 19:54 Der er 5 kommentarer

Lidt hjælp til 3 grafiske elementer

Hej.

Jeg skal høre om der er en der kan hjælpe med lidt grafik på min nye side http://www.ferieboliger.eu

Der er en funktion på forsiden der hedder "Featured listings" - det er markeret 3 steder med en rød lille bjælke og på selve annoncerne med en rød sløjfe. Der er 3 af disse små markeringer.

Jeg vil gerne have lavet dem om, så teksten i stedet kommer til at hedde "Udvalgte annoncer" eller blot "Udvalgte" hvis det er bedre ift. tekst bredde.

Et andet sted er her: http://ferieboliger.eu/ads/stor-4v-ferielejlighed-i-friedrichshain-med-parkering/

Er der en der kan tage denne lille opgave - og hvad skal det koste ?

vh Thomas

p.s. er der en, der har en ide til et bedre logo eller noget så sig gerne til - synes ikke det er det bedste som det blot er nu - men det skal så være integreret i baggrundfarven som ikke er helt hvid - desværre. Jeg har brugt wordpress.
Avatar billede phpnoob Novice
31. januar 2015 - 20:15 #1
Kan godt hjælpe dig med.
Avatar billede papepape Nybegynder
31. januar 2015 - 20:25 #2
Hejsa

OK, fint - hvad skal du have for det ?

thomas
Avatar billede phpnoob Novice
31. januar 2015 - 21:43 #3
det ved jeg ikke lad os tage den på skype så kan vi også lige snakke omkring logo . Hvor kan jeg fange dig?
Avatar billede papepape Nybegynder
01. februar 2015 - 12:19 #4
Hej  - sendte dig en besked internt i går aftes med min skype adresse.

Er her nu til kl. 1300 - og igen i aften :-)

Thomas
Avatar billede phpnoob Novice
01. februar 2015 - 13:26 #5
jeg har tilføjet dig men det ser ud som om du ikke har accepteret min anmodning endnu.