Avatar billede pva Nybegynder
31. januar 2015 - 23:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Grafisk hjælp en sen lørdag aften

Hej alle sammen
Jeg har brug for lidt assistance, da min gode grafikker ven er blevet syg.
Problemet er at jeg skal bruge det i morgen.
Så hvis du vil hjælpe en i nød høre jeg gerne fra dig.

Det drejer sig om et billede/grafik der skal bruges som blikfang til en konkurrence på facebook.
Det skal have et kærligheds tema (Valentins dag), og gerne et par billeder af præmierne.
Det skal overholde facebooks retningslinier for billeder til annoncering, altså max 25% tekst.

Hvis nogle har lidt tid til at hjælpe sender jeg selvfølgelig noget materiale på mail.

Håber vitterlig nogle kan hjælpe.
Vh Jimmy
Avatar billede phpnoob Novice
31. januar 2015 - 23:42 #1
200kr hvis du sender mig nærmere information.
Avatar billede pva Nybegynder
01. februar 2015 - 00:23 #2
Kan du så ikke lige sende mig et par referencer. Og gerne fortælle hvordan jeg kan se det er dig der har lavet det.
Avatar billede pva Nybegynder
01. februar 2015 - 03:50 #3
lukker