Avatar billede Jolles Professor
01. februar 2015 - 11:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internal Program Error: .\Src\IntegrationToolsHolder.cpp,21.

Win7, Excel 7: Fejlmeddelelse: Fine objects, Internal Program Error: .\Src\IntegrationToolsHolder.cpp,21.

C-drevet lyste rødt, og jeg flyttede en hel masse over på d-drevet.
Men nu kommer ovennævnte fejlmeddelse, hver gang jeg åbner Excel.
Jeg kan ikke finde noget svar (men mange spørgsmål)på nettet. Ejheller her hos eksperterne. Kan nogen hjælpe?
Avatar billede jens48 Ekspert
01. februar 2015 - 19:05 #1
Første søgning gav følgende resultat:
http://solversin.blogspot.dk/2011/09/internal-program-errorsrcintegrationtoo.html
Der er flere som takker for løsningen, så måske kan du også bruge det.
Avatar billede Jolles Professor
04. februar 2015 - 14:20 #2
Jens48: Tak for det venligt forslag, men det program havde jeg downloaded uden at finde ud af, hvordan det skulle bruges. Jeg prøver igen.
Læg et svar, så får du points.
Avatar billede jens48 Ekspert
04. februar 2015 - 14:45 #3
Jeg håber du får det til at virke