Avatar billede alloedee Nybegynder
01. februar 2015 - 19:31 Der er 3 kommentarer

Blir der sendt et signal, når der starter en reklameblok på TV?

Hej alle, der er længe siden jeg har været her, men nu har jeg et spørgsmål jeg længe har tænkt og som jeg er nu er nød til at undersøge til bunds.

Jeg er i øjeblikket igang med et project, hvor jeg med en Raspberry Pi vil "hacke" reklameblokken på TV. Det kommer til at fungere sådan at reklameblokkene blir stiftet ud med indhold der ligger på Raspberry Pi'en, og skifter tilbage når reklamerne er slut.

Men mit spørgsmål  lyder på om der bliver sendt et eller andet signal elle data når reklamerne på tv starter? Eller om man kan få data omkring tidspunkter hvor reklamerne starter på en anden måde? TVet modtager jo f.eks programinfo, og data til program guides via EPG.

Indholdet på RBPen blir små "how does it work" indslag, om alt mellem himle og jord.
01. februar 2015 - 20:33 #1
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/alloedee 19.351 point. Point ude: 879 ?
Når du gør noget ved dem, så får du en fidus :-)
Avatar billede alloedee Nybegynder
02. februar 2015 - 14:38 #2
Tak skal du have, jeg har fået afsluttet de fleste spørgsmål, men der nogen af de point der er ude, jeg simpelthen ikke kan finde. Jeg har kigget alle mine spørgsmål igennem flere gange uden held.
03. februar 2015 - 05:57 #3
De er (stadig) her ->
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/alloedee
Læg selv [svar] og efterfølgende [Accepter] dit eget [svar] ...