Avatar billede fhansen82 Mester
01. februar 2015 - 20:47 Der er 1 løsning

Ændring af rækkefølge af stakkede vinduer i Win 7

Kan jeg få lov at bestemme hvilken rækkefølge vinduer bliver stakkede i i Win 7. Hvis jeg har fire vinduer, og vælger stakkede vinduer, så er det hip som hap fra gang til gang, hvor vinduerne bliver placeret på skærmen. Hvis jeg flytter rundt på vinduerne til de hjørner jeg ønsker dem i, og vælger stakkede vinduer igen, flyttes de tilbage til udgangspunkt. Hvordan kan jeg ændre på ordenen, således at jeg kan bestemme hvilket vindue som havner i hvilket hjørne?

Mvh

Frnak
Avatar billede fhansen82 Mester
01. februar 2015 - 20:51 #1
Ahh, fandt ud af selv, at man kan ændre rækkefølgen ved, at klikke vinduerne i en bestemt rækkefølge, og derefter klikke på stakkede vinduer.