Avatar billede mikman Nybegynder
02. februar 2015 - 10:02 Der er 1 kommentar

Fejl ved brug af Data-manipulation mv.

Er der nogen som er kommet videre med dette problem som denne bruger også har haft:
http://www.eksperten.dk/spm/892219

Jeg sidder med det samme problem med mit C5, v1.8.

På min bærbar virker C5 fint, men på min stationær skriver den "Vælg kørsel" når jeg f.eks. prøver at bruge Datamanipulation.
Køre begge steder Win7 64-bit.

I consol kan jeg også godt se sammenhænget til de temp filer i AppData\Local\Temp

Men hvordan løser man det... har prøvet at køre C5 som admin, og tildele min bruger rettigheder til mapper osv. - men synes ikke jeg kan få det til at virke.
Avatar billede mariaf Juniormester
02. februar 2015 - 15:20 #1
Version 1.80 på en 64 bit maskine går galt ind i mellem (læs: Er ustabilt). Få den over på en 32 bit maskine og evt. opdater til mindst 2008. Så er du kørende.

Mvh Maria