Avatar billede zola Novice
05. februar 2015 - 01:57 Der er 11 kommentarer

Brug standard startside i InterExplorer 11

Jeg har forgæves forsøgt at få lagt en standard startside ind i min browser. Og under internetindstillinger kan jeg også se, at den faktisk ligger der. (i dette tilfælde Microsoft.com).
Men efter jeg lukker Explorer og så åbner det igen er der ikke sket nogen ændring - og no matter what, starter min browser hver gang med http://www.22find.com/?utm_source=b&utm_medium=mlv&from=mlv&uid=WDCXWD3200BEVT-75ZCT2_WD-WXEZ08VF6534F6534&ts=1360797347

Ret irriterende.
er der nogen der ved hvorfor ?
Avatar billede KHHP Juniormester
05. februar 2015 - 07:25 #1
Hej. Det kunne godt lyde som om at du har fået et eller andet snavs ind.
Kør en scanning med malwarebytes antimalware og se om det hjælper: http://www.malwarebytes.org/mwb-download/
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2015 - 10:35 #2
Tyder på du har fået Adware - hent AdwCleaner - følg vejledningen på siden.
http://www.tomsguide.com/us/adwcleaner-how-to,news-18909.html
Avatar billede 220661 Ekspert
05. februar 2015 - 16:02 #3
Jeg er enig i #1 og #2.
Hent og kør evt også en tur med CCleaner:
Hent og instalér CCleaner free  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...
Avatar billede zola Novice
06. februar 2015 - 10:55 #4
Tak for indlæg. Jeg vender tilbage når jeg har afprøvet en af de foreslåede metoder.

Har dog lige et spørgsmål. Jeg har Norton og troede egentlige også at den forhindrede malere ?
Avatar billede zola Novice
06. februar 2015 - 10:57 #5
Hov jeg skulle have posted en kommentar og ikke et svar. Sorry....
Avatar billede KHHP Juniormester
06. februar 2015 - 14:38 #6
Det kommer helt an på hvilken Norton du har. Mine erfaringer med Norton er ret dårlige, så måske er det bedre at du kigger dig omkring efter en bedre løsning. Jeg bruger selv F-Secure og har ikke haft noget snavs inde i lang tid. Det skal så siges at jeg anvender en F-Secure Protection Service For Business, som er tiltænkt erhvervskunder, så det kan godt være at der er lidt mere med i min pakke end der er hos dem til private.
Et alternativ kan være enten AVG eller Avast, som både i deres gratis og betale udgaver klarer sig godt.
Avatar billede zola Novice
07. marts 2015 - 16:44 #7
>>KHHP
Jeg har prøver malwarebytes. Men den fandt ingenting og min browser starter stadig op med 22Find.com ?...
Avatar billede 220661 Ekspert
07. marts 2015 - 16:58 #8
Har du kørt adwcleaner som foreslået?
Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. april 2015 - 19:13 #9
Har du kommet videre her med AdwCleaner??
Avatar billede zola Novice
29. november 2015 - 12:55 #10
har i mellemtiden brugt en anden computer. så tiden er gået. vil dog prøve det du foreslog senere....
Avatar billede 220661 Ekspert
29. november 2015 - 13:48 #11
Nå nå. Det ser ikke ud til det er så vigtigt så.
Forlader tråden.