Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2015 - 15:48 Der er 1 kommentar

problemer med at lægge program ind

jeg har i lang tid haft et program på min pc til at hente musik med,
det var " Audio Record Edit toolbox``jeg kan nu pludselig ikke bruge det mere, jeg prøvede at slette programmet og så lægge det ind igen, så kører den til 99 % og vil så ikke mere, den skriver noget med 32 og 64 bit, jeg har 64 bit og det har kørt fint, hvad gør jeg for at få det ind igen--h.c.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. februar 2015 - 19:10 #1
hvad lavede du på pc efter det virkede og til du fandt ud af, at det var i udu? opdateringer? nye programmer?
1) systemgendannelse til før det gik ned.
2) formater og læg alt ind på ny (husk backup af data først).