Avatar billede friiiiis Novice
06. februar 2015 - 09:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fields and Properties

Hej,

Hvis jeg opretter en property som den her:

public int Age{get;set;}

Hvordan tilgår jeg så de "private" fields der automatisk oprettes af VS? Altså, hvordan tilgår Private Field Age internt I classes - this.Age ?

Altså; jeg forstår ovenstående som om at classens public properties er Age - burde private field så ikke være _Age - den kan jeg nemlig ikke finde?
Avatar billede arne_v Ekspert
06. februar 2015 - 15:28 #1
Den er ikke synlig.

Med en automatisk property skal du altid bruge properties ogsaa internt i klassen.
Avatar billede friiiiis Novice
09. februar 2015 - 14:46 #2
smid et svar
Avatar billede arne_v Ekspert
09. februar 2015 - 14:54 #3
svar
Avatar billede arne_v Ekspert
09. februar 2015 - 19:20 #4
Du kan evt. proeve at disassemble for at se hvad C# genererer.