Avatar billede rasmus1970 Mester
07. februar 2015 - 16:49 Der er 2 løsninger

windows 8

Jeg har før kunnet åbne min NAS server uden problemer i windows 8, men nu er den pludselig begyndt at komme med en pop-up fra windows security der beder om mine network credentials. Jeg har forsøgt med alle mine password, men intet virker. Hvad er det der sker, og hvordan får jeg det slået fra ?
Avatar billede claes57 Ekspert
07. februar 2015 - 17:05 #1
jeg har fundet en mulig ting på nettet:
I did some further investigation, and as it turns out the Windows update was just coincidental to a power interruption that reset my system. The DATE on the server reset itself to 2007. As soon as I set the correct date, everything worked fine again.

Så tjek lige datoen på NAS.
Avatar billede rasmus1970 Mester
22. juli 2015 - 06:07 #2
intet nyttigt fundet