Avatar billede hugopedersen Nybegynder
07. februar 2015 - 18:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Udsendelse af nyhedsmail

Jeg har behov for at kunne udsende nyhedsmail til en hel del folk, men Outlook er ikke meget for at lade mige sende til ret mange ad gangen.
Findes der nogle programmer specielt til den slags opgaver?

Jeg har bare brug for et kartotek over folk med emailadresse og så mulighed for enten at sende til alle eller også at vælge fra en liste med hvem jeg vil sende til
Avatar billede claes57 Ekspert
07. februar 2015 - 19:03 #1
thunderbird kan - om ikke andet, så kan du lave grupper på fx 50 og så sende til 5 grupper ad gangen. Min sender fint, og hvis der er en enkelt, der ikke når frem, så får jeg svar tilbage på den og alle andre kommer frem. Meget let at håndtere - men måske ikke hvis man er 1000+
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2015 - 08:23 #2
du kan bruge en mailing liste.
i sin tid brugte jeg denne gratis
http://www.bravenet.com/webtools/elist/

den er gratis, og tilføjer blot små reklamer i bunden.
alle modtagere kan afmelde sig ved at klikke på et link

hvis du har en mailserver kan du selv lave en.
man laver bare en adresse man sender til, og i mailserveren sætter man op at denne adresse skal sende til (en masse valgte)
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
08. februar 2015 - 09:25 #3
@sidwave  Absolut en mulighed, men jeg skal lige kigge det lidt efter i sømmene før jeg hopper på den.

@claes57  Også en mulighed der skal undersøges lidt nærmere
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
24. marts 2015 - 10:04 #4
Det blev så ikke aktuelt alligevel - men smid svar begge 2 så jeg kan lukke.
Avatar billede claes57 Ekspert
24. marts 2015 - 10:12 #5
Lige meget med point til mig.
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
31. marts 2015 - 09:03 #6
Så lukker jeg bare