Avatar billede mystik63 Nybegynder
08. februar 2015 - 10:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

sort skærm, Toshiba Satellite windows 8,1 hjælp!!!

Hej allesammen
Jeg er helt ny herinde og er ikke et geni med det elektroniske. Håber på lidt hjælp.
Efter at jeg lukkede min bærbar ned igår har jeg kun sort skærm med pil på efter mit login..

Jeg har forsøgt mig lidt frem uden positiv virkning.
Så vil høre om der sidder én med et smart trick jeg kan prøve?
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2015 - 10:43 #1
Avatar billede mystik63 Nybegynder
08. februar 2015 - 11:17 #2
Tak for link. Jeg vender tilbage når jeg har prøvet det af
Avatar billede kurtba Ekspert
08. februar 2015 - 11:36 #3
Man skal nogen gange være meget tålmodig, når man får dette problem. Det er ofte en opdatering, som går galt. Men jeg har haft flere til reparation med denne fejl, hvor tålmodighed løste problemet.
Tålmodighed er lig med= Lad den stå i rigtig mange timer for at se, om ikke problemet løser sig selv.
Forleden fik jeg en ind for at redde data ud, efter at et professionelt firma oplyste, at der kun var recovery tilbage.
Tændte den og 4 timer efter virkede den og herefter startede den helt normalt op.
En af mine egne pc.er har engang stået i over et døgn, hvorefter den så også havde repareret sig selv. Så længe man kan se, at hd led lyser en gang i mellem, forsøger den stadig at reparere sig selv.
Det virker selvfølgelig ikke hver gang, men efterhånden tror jeg, at jeg er oppe på 5 som endte med at reparere sig selv efter x antal timer.
Avatar billede mystik63 Nybegynder
08. februar 2015 - 13:23 #4
Jeg har haft den stået tændt natten over og den stadig sort skærm er i gang med en systemgendannelse så må jeg se om jeg er heldig
Avatar billede mystik63 Nybegynder
10. marts 2015 - 09:05 #5
Tak til jer der gav mig lidt tips til min pc. Den er oppe at køre igen jeg har systemgendannet den og renset den fuldstændig så nu er som ny igen, jeg må da også lige sige undskyld for den lange tid inden jeg svarede tilbage, men uforudsigelige ting skete og tiden har ikke været der,men tak for hjælpen.
Avatar billede kurtba Ekspert
23. juni 2015 - 21:50 #6
Personligt er jeg ligeglad med point, men det er lidt uforståeligt, at du takker for hjælpen og så tildeler du point til dig selv!
Det er jo meningen, at den der hjælper skal have de point, som du udlover.