Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2015 - 17:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fjerne genveje i Start

Hvordan fjerne man det snot jeg har understreget? Det er ikke muligt under Start > Egenskaber > Tilpas.
http://gupl.dk/719553/ (link til gratisupload.dk)

Det er ikke min egen computer. På min egen er de der ikke. Så det ér muligt. Kan bare ikke huske hvor ...
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2015 - 17:46 #1
:) de er en del af windows.
om de kan fjernes ved jeg ikke.

højreklik dem og vælg slet.
måske kommer de tilbage, måske ikke
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2015 - 18:53 #2
Man kan ikke højre klikke og slette. Den mulighed er der ikke.

På min egen computer / Windows 7, er de der altså ikke!! Så må de jo også kunne vælge fra.
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2015 - 00:24 #3
ja, har lige kigget.
højreklik starmenu knappen, og egenskaber/customize.
derinde kan diverse ting slås fra/til, bla printere, og denne computer

https://www.dropbox.com/s/iab4ao2hp4j6yo3/Sk%C3%A6rmbillede%202015-02-09%2000.24.00.png?dl=0
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2015 - 05:24 #4
Er bekendt med 'Egenskaber for Proceslinje og menuen Start'. Referere til det i spørgsmålet. Skriver også det ikke er muligt at fjerne det ønskede (ref. link) dér.
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2015 - 05:25 #5

Har du glemt den anden tråd?
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2015 - 12:19 #6
hvis du ikke kan, så er det fordi du ikke er administrator
Avatar billede poko1 Ekspert
25. februar 2015 - 14:15 #7