Avatar billede pcox Nybegynder
08. februar 2015 - 17:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Router Råd/Tips/Valg

Hej Gutter.

Bor i lejlighed ca 15 meter lang, og har for tiden en gammel DSL D-link 500 router.

Hastigheden af internettet der kommer ud af væggen (kabel til computer)
Download 27mbit  upload mbit

Med router sat til og computer på wifi, 10 cm mellemrum
DOwnload 6,35mbit  upload ambit

Signalet bliver rigtigt dårligt når man eri yderkanten er lejligheden,som tidligere sagt ikke er så stor !
Tænker en ny router ville hjælpe på dette?

Internetforbrug - hjemmesider, facebook, en gang imellem en streaming af film.

Har kig på disse to:

http://www.edbpriser.dk/router/tp-link-tl-wdr4300-n750-dual-band-gigabit-router-with-twin-usb-ports-id-6797542.aspx
http://www.edbpriser.dk/router/tp-link-archer-c5-ac1200-id-7574097.aspx

Nogen råd eller tips, eller tror I jeg er helt ude i hegnet. Eller tror I det ville give godt at købe en af de her ?

På Forhånd tak for kigget.
Avatar billede Blueeyez Mester
08. februar 2015 - 19:35 #1
Smid et svar og accepter det. Du har allerede 1 tråd kørende ;-)
Avatar billede pcox Nybegynder
08. februar 2015 - 20:37 #2
sdafasdfadsf
Avatar billede pcox Nybegynder
08. februar 2015 - 20:37 #3
asdfasd