Avatar billede der_kommandant Praktikant
09. februar 2015 - 08:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Simpelt system til opgavestyring

Hej Eksperter

er der nogen der har erfaringer med et simpelt opgavestyringssystem, som de evt. kan anbefale??

Mine case er: Vi har en forening, der ejer et antal tekniske installationer. Disse skal med mellemrum serviceres på baggrund af et præcist defineret kalendertids interval. I dag styrer vi vores service via et regneark, men jeg kunne godt tænk mig at finde et system, hvor serviceintervallerne kunne indtastes, og hvor system så kunne komme med en "warning" om at nu er der f.eks. 14 dage til teknisk anlæg nr. 1 har kørt i 200 timer, og derfor skal serviceres.
Avatar billede ole_viller Mester
09. februar 2015 - 10:38 #1
Hej der_kommandant
Det, du efterspørger, tror jeg godt, man kan lave i et regneark.
Jeg har lagt den lille, hurtig demo-fil på:

http://gupl.dk/719585/

I kolonne-D får man en "warning" (= cellen bliver rød), hvis der er under 14 dage til næste service.

Venlig hilsen
Ole Viller, Randers
Avatar billede der_kommandant Praktikant
14. juli 2015 - 08:08 #2
Lukker